• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Inga lån erbjudna. 2.2 i betyg

DenSkuldsatteMannen

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
1 Maj 2018
Meddelanden
526
Mottagna reaktioner
405
Poäng
487
Uc måste de ta enligt lag, däremot kan de göra en preliminär bedömning, men kreditupplysning slipper du inte undan tyvärr, dock kan de ha gjort en sk UC3, och då kommer den inte vara synlig på din vanliga UC utan syns endast om man väljer "skriv ut" när man är inloggad...det är lite knepigt jag vet men en kreditupplysning har de gjort på dig 100% säker..
Hursomhelst, stort grattis och lycka till i framtiden :D
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Gamblewhore

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
5 Juli 2019
Meddelanden
563
Mottagna reaktioner
228
Poäng
417
Uc måste de ta enligt lag, däremot kan de göra en preliminär bedömning, men kreditupplysning slipper du inte undan tyvärr, dock kan de ha gjort en sk UC3, och då kommer den inte vara synlig på din vanliga UC utan syns endast om man väljer "skriv ut" när man är inloggad...det är lite knepigt jag vet men en kreditupplysning har de gjort på dig 100% säker..
Hursomhelst, stort grattis och lycka till i framtiden :D

Japp du har så rätt, såg på att minuc igår ikväll att det fanns en ny från collector utan belopp. Står - efter den. Betyget blev 1% sämre.

Om det nu är en fulluc spelar det då ingen roll för mig. Eftersom denna "höst"plan gick redan nu. Jag frågade om en uc skulle behöva göras när han invänta att "systemet tänker" som han uttryckte sig. Å då sa han näe jag tror vi klarar oss i det här fallet. Så jag kan ju kanske bestrida vad som sagts osv men jag är så sjukt nöjd hur denna bank ställt upp genom åren och pusslat ihop å fixat så känns bara korkat.
 
Senast ändrad:

DenSkuldsatteMannen

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
1 Maj 2018
Meddelanden
526
Mottagna reaktioner
405
Poäng
487
Ja men det tycker jag absolut du ska vara, oavsett så är det ju bra kundbemötande och bra service i slutändan ☺️
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp